onsdag 27. februar 2008

En blogg må man ha!


Er er den spede starten på teppet jeg skal strikke. Omsider sitter mønsteret og da er det jo faktisk morsomt å strikke!








Jeg har tatt opp igjen en hobby som har ligget brakk noen år - en hobby som jeg til tider har vært helt hektet på - nemlig strikking! Denne gangen fant jeg også et fellesskap på nett og det har utvidet horisonten min betraktelig. Mange fine oppskrifter og derfor mange fristelser, og jeg er jo bare så lett å lede da.









Over her ser dere noen av prosjektene jeg skal igang med.


Den grønne kjolen er en kjole strikket i Faerytale garn. Jeg har bestillt feil farge, så det tar nok litt tid før jeg får satt igang med denne. Jeg ønsker å strikke denne i grått!




Jeg er også blitt fristet til å sette igang med et nydelig teppe. Burridge Lake Aran Afghan heter det og vi er flere som skal igang med dette på Hobbyboden. Dette er et langtidsprosjekt og jeg skal snart bestille garn!










2 kommentarer:

Line sa...

Her ser man hvor Hege har tatt veien, rett og slett! *fnis*

Mye flott, og jeg blir stadig inspirert! :D

Anne Brit sa...

Så mye fint du har laget, spesielt de tre barna! Skikkelige skjønninger.

Gratulerer med blogg!