onsdag 28. mai 2008

Del 1 er kommet...

I dagene mellom at jeg meldte meg på og til den første mailen skulle komme, ventet jeg veldig. Jeg hadde ingen prosjekter som fristet så veldig og følte heller ikke for å begynne med noe nytt. Det var blitt sagt at det var mye strikking og lite montering, dermed var det jo dumt å starte på noe nytt.... Men klokka ble både 19, 20 og 21 før jeg husket å sjekke mailen min igår. Da jeg først kom på det, måtte jeg jo bare strikke den delen ferdig og her ser dere resultatet:


Ut fra oppskriften lurer jeg på om det blir et handlenett eller en veske, resultatet skal jo toves. Derfor valgte jeg den mørke fargen i det jeg tror er bunnen. Sikkert kjekt dersom man må sette den fra seg på bakken eller noe, tenkte jeg! Nå venter jeg spent på del to og tenker nå at jeg skal ta et ørlite fargeskift - lurer på å bruke den gule!?

1 kommentar:

Jorid sa...

Hei. Dette blir spennende å følge med på. Jeg tror nok at jeg ville ha valgt den grønne fargen hvis jeg skulle ha hatt et fargeskifte. Hilsen Jorid.