fredag 2. mai 2008

Enda flere kort herfra

Mai er en begivenhetsrik måned her i vår familie. I lang tid nå har jeg enten kjøpt kort eller droppet kort, men nå er jeg igang igjen. Det ER jo koselig å få et hjemmelaget kort og det er kjempemoro å lage kort igjen nå!

Her er et bursdagskort til svogeren min:




Dette er kortet til den lille niesen vår som blir fire år på onsdag!
Her er konfirmasjonskortet til barnevakten vår:


Med en liten lomme til gaven inni:
Et lite ord på veien på baksiden:

4 kommentarer:

Sylvi sa...

Hei kjære nabo!

Kjøkkenet deres ble kjempe lekkert!!! Stort, hipt og deilig!

Ludvig kan flytte hjem til meg om han vil!

Jeg er absolutt veldig klar for å produsere koert med deg! - engang etter 17 mai?

Papirkurven sa...

Kjempelekre kort!

Og jeg må si at kjøkkenet ble stilig, selv om jeg synes det var fint fra før:)

Ellen sa...

Jeg likte konfirmasjonskortet ditt! Så smart med plass til en gave!!
ønsker deg god helg forsatt!!
Ellen

Ingeborg W sa...

Så flink du er! Fantastiske kort, kjempesøt Ludvig og kanonlekkert kjøkken! Eg føler for å seie gratulerer eg... :)

-cantabile NSF-